Social Media și necesitatea de a fi remarcat
Platformele de social media, sursele inepuizabile de informații, știri, glume, shopping online și poze cu pisicuțe și cafeluțe de dimineață au devenit în ultimul trimestru din 2020 locul ideal în care brandurile și afacerile își construiesc vizibilitatea și se fac cunoscute unor audiențe cât mai diverse și numeroase sau precise, după caz.
Comerțul electronic și canalele de comunicare din social media funcționează în tandem atunci când vine vorba de dezvoltarea afacerii tale pe plan național sau chiar internațional, astfel, o comunicare eficientă cu audiența ta îți mărește șansele de a avea o comunitate de clienți fidelă afacerii și produselor tale.
Este binecunoscut faptul că imaginea unui brand este cartea de vizită pe care o oferi potențialului tău client virtual, iar primul click pe profilul business-ului tău poate aduce, sau nu, un nou client în portofoliul tău antreprenorial. Ce rămâne de făcut? Să construiești o imagine în online a afacerii tale, printr-un site de prezentare profesional sau un magazin online impresionant, ca mai apoi să îți promovezi online în mod eficient produsele și serviciile în cadrul aplicațiilor de top din social media: Facebook sau Instagram.
Sună a oportunitate, așa că hai să trecem la cifre!
Unde poate brandul tău să se facă văzut, auzit și plăcut?
Marketerii răspund:
O statistică despre vizibilitatea și comunicarea brandurilor în cadrul platformei Facebook ne arată că specialiștii din digital marketing tind să aplice strategii și obiective de promovare, cât și de creștere a vizibilității conturilor de social media așa cum evidențiază următoarele procente:
Implicarea brandului tău este vizibilă și apreciată în mediul online, astfel calitatea serviciilor tale crește în ochii clienților tăi, căci atenția pe care le-o acorzi atât în offline, cât și în online contează și face, mai apoi, diferența dintre un client fidelizat și unul care va evita brandul tău din cauza lipsei de comunicare.
Vizibilitatea și crearea unei comunități (audiențe, public țintă) sunt cei doi piloni care susțin puntea prin care business-ul poate atrage vânzările pe care le proiectează. De aceea, este de o reală importanță participarea activă pe platformele de socializare, într-o notă și măsură adaptată domeniului din care afacerea ta face parte.
Dacă versatilitatea și domeniul de funcționare ale afacerii tale permit, poți accesa plaja socială oferită de audiențele pe care le înglobează platforma de socializare Instagram și să promovezi imaginea afacerii tale într-o formulă dinamică, atractivă și gata să capteze privirile tinerilor, și nu numai, care dau scroll zilnic pe aplicație în căutare de noi tendințe și elemente care să-i inspire, iar procentele oferite de specialiști sunt de luat în considerare:
Coroborate, aceste elemente duc la atingerea obiectivului final, acela de a obține o constantă a clienților fidelizați și o pantă ascendentă a vânzărilor ce cresc direct proporțional cu extinderea portofoliului tău de clienți și servicii. Progresul pornește odată cu promovarea ta pe cele mai dinamice rețele de socializare, sub ochii audienței atent alese, în cele mai originale și inspirate forme de promovare online.
Adaptează lucrurile în stilul tău, stilul Ninja 😉
Dacă tu nu cunoști portretul clienților tăi, ei nu vor ști cât de multă nevoie au de beneficiile afacerii tale în viața lor (nu-ți face griji, îl putem prefigura împreună), iar aceste două elemente se pot intersecta doar dacă diversifici modul în care îți promovezi imaginea în online, totul cu puțin (mai mult) ajutor din partea profesioniștilor în domeniu.
Odată privit de clientul potrivit nu vei fi iertat de vânzări sau, mai bine zis, de succes! Dar nu uita că audiența ta este acolo unde domeniul tău dictează, iar un Digital Ninja știe cel mai bine acest lucru, așa că: spor la marketing online cu profesioniști!
#brandawareness #vizibilitate #facebook #instagram #socialmedia #vanzari #digitalmarketing