La Digital NINJA, in ultimele luni de documentare am decis sa publicam un articol despre parerea noastră față de GDPR, ca agentie marketing online.

Atunci când un nou set de reguli este introdus pentru prima dată, prima noastră reacție este deseori frica. Teama de a respecta ceva ce nu cunoastem, de pedeapsă, de birocrație.
Dar aici este secretul:

Toate legile recente privind protecția datelor, de la CAN-SPAM la CASL la GDPR și dincolo, sunt construite pentru un simplu motiv: pentru a oferi experiențe mai bune clienților noștri și celor care se încred în a ne oferi datele lor .

În acest fel, ele sunt perfect aliniate la conceptul de Inbound. Fiți relevanți, fiți de ajutor, fiți transparenți și veți fi pe cale să vă conformați. Fiți spammy, întrerupeți experienta vizitatorului, pop-upuri agresive și veți avea probleme.

Respectarea GDPR va necesita eforturi, iar acest efort poate duce la stres între ziua și data limită. Dar, la sfârșitul zilei, dacă GDPR va face viața mai bună a clienților, afacerea dvs. va crește ca rezultat al unei corecte si prietenoase implementari.

Iată câteva avantaje pe care să le gândiți, pe măsură ce lucrați în acest proces în următoarele câteva luni:

  • GDPR are reguli specifice pentru a permite persoanelor de contact să specifice exact ce doresc să primească de la dvs.

    Acest lucru are sens total din perspectiva afacerii. Nu trimitețipersoanelor care nu doresc să audă de dvs. și asigurați-vă că aceștia își aleg ce doresc. În mod concret, acest lucru va duce la mai puține dezabonări și o mai bună livrare.

  • GDPR necesită o transparență sporită în ceea ce privește colectarea și prelucrarea datelor.

    În limbajul juridic, acesta este „dreptul de acces” și „portabilitatea”, ceea ce înseamnă că persoanele dvs. de contact pot solicita o copie a datelor lor într-un format comun. Cu alte cuvinte, persoanele dvs. de contact ar trebui să vă poată întreba ce date personale ale lor au fost înregistrate și să primească un răspuns rapid, precis și ușor de digerat. Când vine vorba de transparenta, nu atât de nebunesc, nu? Transparența produce încredere, simplă și simplă.

  • GDPR cere să oferiți vizitatorilor dvs. „dreptul de a fi uitat”.

    Acestea pot cere să le ștergeți din baza de date. Nu numai că aceasta va satisface vizitatorul specific în cauză; se va asigura că nu pierdeți timpul încercând să comercializați și să vindeți vizitatorilor care nu au nici un interes în produsul sau serviciul dvs. Asta înseamnă mai mult timp pentru a vă concentra pe cei mai buni clienți și perspective.

  • Poate cel mai important, GDPR necesită o bază legală pentru procesare.

    Cu alte cuvinte, aveți nevoie de un motiv legal pentru a utiliza datele unui vizitatore, cum ar fi consimțământul sau interesul legitim. Aceasta este o veste proastă dacă cumpărați liste sau baze de date cu emailuri: nu numai că acest lucru nu este permis în conformitate cu politica de utilizare acceptabilă a Digital NINJA, dar acum nu este permisă și în cadrul GDPR. Acest lucru poate părea dureros pe termen scurt, dar este o veste bună pentru compania dvs. pe termen lung. Ganditi-va la asta. Cine are mai multe șanse de a cumpăra de la dvs.: un set de adrese de e-mail copiat de pe Internet cu persoane care poate sau nu au auzit vreodată despre dvs. sau un set de persoane deja interesate de produsul sau serviciul dvs.? Ne vom incerca șansele cu opțiunea a doua. Faptul ca că ați stabilit o bază legală va duce la o listă mai implicata, o mai bună livrare a e-mailurilor și mai puține contacte deranjante.

Pentru multe companii integrarea GDPR este stresantă și greu de realizat. Dar, pe măsură ce lucrați prin acele ore lungi de citire prin GDPR și construindu-vă procesul, nu uitați de scopul din spatele legii: de a oferi clienților noștri experiențe mai bune, mai sigure și mai transparente.

Când câștigă clienții, câștigi și tu.